A A A

Przychodnia OLK Wrocław

Fundusze Europejskie

Archiwum zapytań ofertowych


Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu


Ul. Joannitów 10/12 , 50-525 Wrocław


Wrocław, dnia 25.02.2016r






ZAPYTANIE OFERTOWE


Dotyczy: WYKONANIA AKTUALIZACJI AUDYTU ENERGETYCZNEGO


Dyrektor Obwodu Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu – samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie aktualizacji audytu energetycznego dla projektu: „ Termomodernizacja budynków Obwodu Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu – samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020


Działanie 3.3.


Poddziałanie 3.3.2



Opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 1.





Termin realizacji maksymalnie: 30.03.2016r





Do oferty należy dołączyć:


A. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej),


B. Wykaz przeprowadzonych audytów energetycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie – minimum 1 usługa na kwotę minimum 2 500,00 zł brutto.



Proszę o wypełnienie, podpisanie i złożenie załączonych wymagań technicznych i oferty cenowej – Załącznik Nr 1,





Załącznik Nr 2 wraz z dokumentem wymienionym w pkt A, B





w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie ul. Joannitów 10/12 50-525 Wrocław (budynek B),



lub przesłanie faksem na nr 71 795702571 7957025 bądź na adres mailowy sekretariat@olk.wroclaw.pl




a następnie listem poleconym





lub przesłanie listem poleconym na adres: jw


Termin składania ofert upływa dnia 7.03.2016r. do godz. 11:00




Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.




Załączniki:


  1. Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,
  2. Załącznik nr 2 – Oferta cenowa,
  3. Załącznik Nr 3 – Umowa.


Załącznik Nr 1


Wykonanie aktualizacji audytu energetycznego dla projektu „Termomodernizacja budynków Obwodu Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu – samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020


Audyt energetyczny podlegający uaktualnieniu dostępny będzie w sekretariacie OLK




Termin przygotowania aktualizacji 30.03.2016r .




Załacznik nr 2


Nazwa Wykonawcy……………………………………………………………………………………


Siedziba Wykonawcy…………………………………………………………………………………


Adres Wykonawcy……………………………………………………………………………………


Nr tel………………………………......................../ nr fax………………………………………….


NIP…………………………………




OFERTA CENOWA




A. Wartość przedmiotu zamówienia


Oferuję przedmiot zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 za cenę


Lp.

Przedmiot

zamówienia

Cena netto

w zł

VAT

w %

Cena brutto

w zł

1.






B. Gwarantuję stałość ceny do dnia realizacji zamówienia.


C. Termin wykonania aktualizacji audytu energetycznego: 30.03.2016.


D. Termin płatności: 30 dni od dnia doręczenia faktury.



Zapoznaliśmy się z warunkami zapytania ofertowego i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.
W przypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.




W załączeniu:


  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  2. Wykaz przeprowadzonych audytów energetycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie – minimum 1 usługa na kwotę minimum 2 500,00 zł brutto.


……………………………., dnia …………….





Podpis wykonawcy:




Załącznik nr 3


UMOWA NR





zawarta w dniu ……………. pomiędzy


a ......................................................


z siedzibą w: ......................................................


zwanym dalej „WYKONAWCĄ" wybranym w trybie zapytania ofertowego, w imieniu którego działa (-ją):


.........................................................


NIP .........................


§ 1


W ramach niniejszej umowy Zamawiający zleca wykonanie aktualizacji audytu dla projektu „Termomodernizacja budynków Obwodu Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu – samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020







§ 2




1. Wykonawca wykona powierzone mu przez niniejszą umowę obowiązki lojalnie i bezstronnie oraz zgodnie z przyjętymi zasadami etyki zawodowej oraz obowiązującymi przepisami.


2. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane uprawnienia do prowadzenia działalności usługowej w zakresie objętym umową zgodnie z obowiązującymi przepisami.


3. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do rozpoczęcia prac z dniem podpisania umowy i wykonać przedmiot zamówienia do dnia 25.04.2016.


4. Wykonawca wykona przedmiot umowy w formie papierowej i na nośnikach elektronicznych oraz przekaże zamawiającemu wszelkie prawa i tytuły dotyczące przedmiotu umowy.








§ 3


Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ogólną i techniczną kontrolę nad realizacją zadań określonych w umowie.





§ 4


Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za nadzór nad zatrudnionym personelem, oraz zobowiązany jest to wypełnienia wszystkich prawnych zobowiązań związanych z zatrudnieniem personelu.





§ 5


Zamawiający zobowiązuje się współdziałać z Wykonawcą w szczególności poprzez przekazanie Wykonawcy wszystkich informacji będących w jego posiadaniu, niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.





§ 6


Jeżeli Zamawiający, mimo wezwania go i wyznaczenia terminu odmówi współdziałania w powyższym zakresie, Wykonawca może od umowy odstąpić.





§7


Jeżeli w toku wykonywania umowy pojawią się nieprzewidziane okoliczności, które staną na przeszkodzie prawidłowemu wykonaniu zlecenia, Wykonawca ma obowiązek zawiadomić o tym Zamawiającego.





§8


W przypadku nie przekazania lub przekazania nieprawdziwych informacji lub dokumentów przez Zamawiającego, w formie niezgodnej z zaleceniami Wykonawcy, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za odrzucenie wniosku z przyczyn formalno- prawnych w tym zakresie.





§ 9


W przypadku otrzymania przez Zamawiającego informacji z Instytucji Wdrażającej w przedmiocie wezwania do uzupełnienia wniosku o dofinansowanie lub pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Wykonawcy a wykonawca dokona niezbędnych uzupełnień.





§ 10


Strony zapewniają całkowitą poufność informacji dotyczącą przedmiotu porozumienia jak i podejmowanych zleceń. W szczególności wszystkie dokumenty, raporty, rysunki, oceny kosztów, biznes-plany, dane i informacje techniczne będą traktowane poufnie przez obie strony kontraktu i nie mogą być przekazane osobom trzecim bez pisemnej zgody drugiej strony.







§ 11




Strony ustalają kary umowne za nienależyte wykonanie umowy :


1.    Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy bądź w usunięciu wad 3 % za każdy dzień zwłoki wartości brutto umowy


2.    Za odstąpienie od umowy z przyczyn określonych w § 12 w wysokości 30 % wartości brutto umowy


3.    Zamawiający może domagać się odszkodowania jeżeli kary umowne nie pokryją poniesionej szkody w wypadku zwłoki w wykonaniu dzieła bądź zwłoki w usunięciu wad.






§ 12



1. Zamawiający może odstąpić od umowy po zaistnieniu następujących okoliczności:



a) rozpoczęcia postępowania likwidacyjnego Wykonawcy,



b) zajęcia majątku Wykonawcy,



c) zwłoki w podjęciu robót przez Wykonawcę dłuższej niż 7 dni,



d) wykonywania przez Wykonawcę robót niezgodnie z dokumentacją,



e) zaprzestania realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę przez okres przekraczający 7 dni,



f) zwłoki w realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę przekraczającej 14 dni,



g) rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień niniejszej umowy



 







§ 13



1. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonaną usługę w wysokości ………. PLN (słownie: ……………………………… ). Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne w ciągu 30 dni od dnia doręczenia faktury.



2. Wykonawca wystawi fakturę po dokonanym odbiorze przedmiotu umowy na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego należyte wykonanie zadania.







§ 14





Zamawiający nie będzie ponosił kosztów realizacji zlecenia takich, jak: koszty przejazdów, pobytu w hotelu itp. personelu Wykonawcy.







§ 15



1. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może przenieść (cedować) należnych wierzytelności na osoby trzecie.



2. W kwestiach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.



3.





§ 16



Spory wynikłe w czasie wykonywania umowy, których strony nie rozwiązały na drodze polubownej, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.







§ 17



Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez obie strony, pod rygorem nieważności.







§ 18





Umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania przez obie strony.





§ 19





Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.









ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:





………………… ……………………




ZAPYTANIE_OFERTOWE_AUDYT_ENERGETYCZNY




ZAPYTANIE_OFERTOWE_AUDYT_OSWIETLENIOWY




ZAPYTANIE_OFERTOWE_STUDIUM_WYKONALNOSCI